מוצר נוסף בהצלחה
2023-04-04T08:21:32+03:00

תקנון האתר תקנון החנות של ישראכרט עסקים - ורענן שמואלי

 1.הנך מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו ובעיון , כתנאי מוקדם להתקשרות בין הצדדים

2. החנות משמשת לרכישת מוצרים על ידי ציבור הגולשים באינטרנט בישראל ורשאים לרכוש בה בני 18 ומעלה ,בעלי תא דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט בישראל ובעל כתובת מגורים בישראל , אשר ברשותם כרטיס אשראי תקף בישראל.

3. תנאי מוקדם לתוקף זכייתו של משתתף ברכישה הוא אישור חברת כרטיסי האשראי לעיסקה ולגביה.

4. גלישה בחנות ו/או רכישת המוצר ו/או שירות המוצעים למכירה בו , מהווה את הסכמתך לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון , לפיכך אם אינך מסכים לתנאי מתנאי תקנון זה , הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש בחנות.

5. המחיר הינו כולל מע"מ אלא אם צויין מפורשות אחרת .


רכישה רגילה

במכירה רגילה מוצעים למכירה כמות מוגבלת של מוצרים במחיר קבוע מראש. הליך המכירה יתבצע בתנאים כדלקמן :

1. החנות תציג רשימת מוצרים לרבות כל הפרטים אודות המוצר או השירות המוצע למכירה ואת המחיר כפי שנקבע מראש, המכירה הינה עד גמר המלאי.

2. לאחר הוספת המוצרים המבוקשים ל"עגלת הקניות" ימשיך הקונה בעמוד "עגלת הקניות" ל"אישור קנייה" ושם ימלא את פרטיו המלאים, ישלם בכרטיס אשראי,  ולאחר מכן יסתיים הליך הקנייה האינטרנטי.

 החלפת מוצר
"תקנות הגנת הצרכן  מאפשרות להחזיר כמה סוגי מוצרים, בתנאי שלא נעשה בהם שימוש ומחירם עולה על 50 ₪:  מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, ריהוט, ציוד לבית ולגן, מטהרי מים ומתקני מים מינרלים, ביגוד והנעלה, מוצר ארוז באריזה מקורית של היצרן, תכשיטים ושירותים שונים, הכל בהתאם לתנאים ולסייגים שנקבעו בתקנות. במקרים בהם לא ניתן לבטל על פי התקנות או במקרים בהם חלף המועד להחזרת המוצר על פי התקנות, בית העסק יכול לקבוע את מדיניות החזרת המוצרים. למשל, בית עסק יכול לקבוע את מדיניותו להחזרה או החלפת בגד לאחר המועד שנקבע לביטול העסקה על פי החוק"
 המועצה הישראלית לצרכנות

•           הנהלת החנות מאפשרת החלפת מוצר ללא קנס. אפשר לבקש החלפת מוצר במייל או בווצאפ, והיא  תתאפשר תוך 14 ימים מהרכישה. אם קיים הפרש כספי לטובת הלקוח, החזר כספי יינתן כחוק תוך 3 ימי עסקים בלבד מיום קבלת המוצר אל החנות והזמנת מוצר אחר. החזר כספי יינתן לפי אמצעי התשלום בו הלקוח שילם, או בביט. 

•           הזיכוי הינו אישי ולא ניתן להעברה או למכירה.

•           על הלקוח שרוצה להחליף מוצר לשלוח את המוצר להחלפה על חשבונו בשליח עד הדלת לאודם 11 דירה 6 חריש, או במסירה אישית  ידנית לחריש ולא בדואר ישראל !  

 ביטול הזמנה

1. ככלל הלקוח רשאי לבטל את העיסקה*  בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981 ( להלן החוק: http://www.consumers.org.il/category/deal-annulment-regulations )

2. ניתן לבטל רכישת מוצר 14 יום מיום קבלת המוצר, הביטול יעשה אך ורק בהודעה שתשלח בווצאפ ו/או באמצעות הדואר האלקטרוני ישירות אל החנות.

3. במקרה של ביטול העיסקה יחוייב הלקוח בשיעור של 20 ש"ח בלבד לכיסוי דמי המשלוח. . 

4. אם נשלח כבר המוצר ללקוח , חלה על הלקוח חובת החזרת המוצר אל החנות עצמה. מוסכם כי הלקוח יחזיר את המוצר באריזתו , שלם וללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא.  על הלקוח שרוצה לבטל עסקה לשלוח את המוצר על חשבונו בשליח עד הדלת לאודם 11 דירה 6 חריש, או במסירה אישית ידנית לחריש ולא בדואר ישראל !  

5 מוסכם בין הצדדים כי הלקוח יחוייב בתשלום מלא בגין דמי משלוח וזאת במידה והמוצר כבר נשלח ללקוח.

6. החנות תהא רשאית לבטל עיסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים:

6.1 נפלה טעות קולמוס , בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר .

6.2 במקרה של כוח עליון , פעולת מלחמה , איבה ,טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין .

7. הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני לכתובת אשר צויינה בדף ההרשמה.

8. במקרה ואזל המוצר מהמלאי לאחר שהתבצעה הזמנה, רשאית החנות לבטל את המכירה ו/או להציע מוצר חלופי שווה ערך .הודעה על ביטול כאמור תיעשה בכתב או בטלפון .

 *מקרים בהם לא ניתן לבטל עסקה: http://www.consumers.org.il/category/cases-for-no-annulment-rights

 

 אספקת המוצרים

1. החנות תדאג לאספקת המוצר שהוזמן באתר לכתובת כפי שהוקלדה על ידי הלקוח בדף ההרשמה , תוך המועד הנקוב בדף המכירה של המוצר , אלא אם צויין מפורשות אחרת ולאחר אישור של חברת האשראי על העסקה.

2. החנות ו/או הספקים לא יהיו אחראים לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:

2.1 כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצבי חירום ונזקי טבע.

2.2 שביתה אצל החברות להובלת המוצרים.

3. זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצויינים בדף המכירה כוללים רק ימי עסקים קרי, יום א-ה לא כולל שישי שבת , ערבי חג וימי חג.

 

דמי משלוח

1. אם ברצונו של הלקוח לשדרג את סוג המשלוח הוא יעשה זאת בעמוד עגלת הקניות שם ימצא מחיר ליד כל סוג משלוח, מחיר זה יתווסף לסכום הסופי לתשלום.

2. במכירה בתשלומים רשאית החנות ו/או הספק לגבות את דמי המשלוח בתשלום הראשון.

3. הלקוח יהיה רשאי לאסוף את המוצר ישירות מהחנות וזאת בתיאום מראש עם החנות.

4. מוסכם כי במקרה של איסוף ע"י הלקוח לא יגבו מהלקוח דמי משלוח.

שירות לקוחות

כל שאלה או בירור לגבי המוצרים המוצגים באתר לרבות מידע על שימוש נכון במוצר ולפרטים ובירורים באשר לחנות ופעילותה , ניתן לפנות אל:

 

הגנת מידע

רענן שמואלי שוכר חנות אינטרנטית מחברת ישראכרט עסקים. ככל ישדוע לי חברת ישראכרט לא תעשה שימוש במידע שנצבר בחנות על הלקוחות והמשתמשים שלה. 

רענן שמואלי מבטיח שלא יעשה שימוש לרעה בנתונים אלו 

טלפון:0523737902

כתובת: _אודם 11 חריש

דוא"ל (E-Mail):[email protected]

 

 כללי
בכל מקרה של אי הבנה או חוסר שביעות רצון, מצד הלקוח, תשתדל הנהלת החנות לרצות את הלקוח.  

1. התמונות המוצגות באתר הן להמחשה בלבד , ואינן מחייבות את החנות.

2. החנות ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא ישאו בכל נזק ישיר , עקיף , תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי , כתוצאה משימוש באמצעות האתר .

3. החנות לא תהא אחראית להרכבתם ו/או התקנתם של מוצרים שנרכשו באתר ואחריות זו תחול על הלקוח ועל חשבונו.

4. אייקונים (ICONS) כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר , לרבות גרפיקה , עיצוב , הצגה מילולית , סימני מסחר , סימני לוגו לרבות עריכתם והצגתם באתר,הנם בבעלותם הבלעדית של החנות.

5. אין להעתיק , לשכפל, להפיץ , לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת בתכנים המופיעים באתר , אלא אם כן ניתנה הסכמה בכתב ומראש מטעם החנות.